Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

FST7

h4xOr 2011.03.27. 09:16

Ez egy edzéstechnika amit én most a mellem felhozására használok.

Haney Rambod(akinek nem ismerős a neve Jay Cutler és Phil Heath edzője)dolgozta ki és a tanítványin tesztelte.Mint ahogy a 2009es ábra mutatja eléggé eredményesen.(és nálam is jól működik)

A módszer lényege az hogy az utolsó gyakorlattal teljesen felpumpáljuk az adott izomcsoportot és itt most lesz 1 kis kitérő.

Sokak szerint a pumpálásnak nincs köze az izom fejlődéséhez de ez azért nem teljesen igaz.Amikor edzünk 1 izmot az megteleik vérrel és ettől lesz az adott izom nagyobb és keményebb(mint amikor feláll a faszod).Viszont ilyenkor a szervezet tápanyagokat is pumpál az izomba,és az FST7 erre épít.

A dolog egyszerű:az utolsó gyakorlat egy izolációs(lehetőleg géppel végzett) gyakorlat legyen,és 7 azaz hét sorozatot végezzünk.Ezzel kegyetlenül felpumpáljuk az izmot de ez csak az igazság egyik fele.Ezután jön az hogy a megfelelő mennyiségű tápanyagot be is vigyük különben nincs értelme az egésznek.

A sorozat elvégzése után azonnal nagy mennyiségű gyors ch és fehérje.Minél hamarabb 1 teljes étkezés.

Én ilyenkor akár 250-300g ch-t és 60-100g fehérjét is beviszek az edzés utáni 1-1,5 órában.

Próbáljátok ki lemaradt izomcsoportokon!

 

 

UPDATE:

Nem írtam ide de beleírom:az edzésprogram fő célja az izompólya megnyújtása.Azért nem írtam mert maga a program neve( Fascia stretch training)  utal rá.Csak megelőzöm az okosköcsögöket

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr732774769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

07shadow07 2011.03.27. 21:08:11

Üdv elöszöris grat az oldalhoz nagyon bejön!
A második hogy ezt a 7 sorozatot ugyanúgy nagy súllyal 8 ismétléssel hajtsam végre?És ez nem edz túl vajon?Mellesleg nekem is a mellem szorulna felhozatalra.
A 3. írtad lejjebb hogy most nem jut eszedbe mit írhatnál,szerintem írhatnál a ch-ról is!Szőlőcukortól a zabpehelyig!További sok sikert a bloghoz!

h4xOr 2011.03.27. 21:19:33

Hello!Nem hiszem hogy túledzenéd magad mert heti 1 kemény edzés egy izomcsoportnak az pont jó.
Én a normál szériasúlynál valamivel kevesebbet használok intenzíven.Tehát a 7 sorozat alatt ugyan annyi pihenőt tartok mintha csak 4et csináltam volna.
És ezen felül 8 ismétléssel szoktam.
És köszi szépen!

07shadow07 2011.03.28. 14:26:54

Értem köszi!Jövőhéttől el is kezdem!És ha nem jut eszedbe semmi talán még a tévhitekről írhatnál:pl helyi zsírégetés meg az egyéb gyökérségekről!

SimonPeti 2011.03.28. 16:35:45

Hát az nem egy könnyű téma mert elég kimeríthetetlen a sok hülyeség miatt,na meg elég sok helyen lehet róla olvasni is bár azért ha erről irna h4xor azt is elolvasnám.

h4xOr 2011.03.28. 20:23:17

erre én is gondoltam csak még gyűjtöm a gondolatokat.De holnap lehet megírom.

SimonPeti 2011.03.29. 14:50:14

amúgy akkor már nem is érdemes annyira alkalmazni mikor még van hátra az edzésből egy teljes izomcsoport?Úgy értem akkor csúszik a tápanyagbevitel,a felpumpálás után.Vagy akkor ezt az izomcsoportot inkább az edzés végére rakjam?

h4xOr 2011.03.29. 17:20:07

Az utolsó legyen.

pigi 2013.01.29. 16:22:41

Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy kis segitséget? Köszönöm szépen!

h4xOr 2013.02.20. 09:55:36

Szia!
Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van hozzácsapva.Felesleges FST7-el bíbelődni mert az egy eléggé haladó és nem is igazán naturál szisztéma.
A farizmot a guggolás(különösen a klasszikus,széles terpeszes,mély guggolás)illetve a kitörések dolgoztatják meg istenesen.
süti beállítások módosítása