Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

A vádli edzése

h4xOr 2011.03.30. 10:17

Ez a kedvencem mert szerencsés vagyok ebben a tekintetben.Aki nem érti annak elárulom:a vádli az az izom aminek a mérete leginkább genetika függő.

Most fogd meg magad és feszítsél rá.Nézd meg hol van a leges legalsó pont ahol megfeszül ilyenkor.Ha egészen lent az achillesednél te is szerencsés vagy.Ha nem akkor megszívtad.

A vádlinak az lenne a szerepe hogy a járást segítse.Akinek lent tapad annak segíti is és a járástól is fejlődik neki.Akinek fent annak ezt az egészet az edzésen kell pótolnia.

A vádli hosszúkás izomrostokból áll.Nagyon strapabíró.Lényegében nem lehet túledzeni.

A vádli edzésére külön erre szolgáló speciális gépek vannak.Itt inkább a megfelelő súly és ismétlésszám kiválasztása a lényeg.

Ha szar a vádlid akkor közepesen nagy súllyal végtelen számú ismétléssel kell bombázni hetente sokszor.

Nem bonyolult dolog,mivel minden gyakorlat mechanikája ugyan arra épül:vádli teljesen megfeszül a felső holtponton és ha szar a vádlid akkor egyenes talpig elég visszaengedni ha meg jó mélyebbre is lehet.

A vádlinak van egy elülső része is ami a sípcsont elején fut,de ezt nem kell edzeni.Ha mégis akarod akkor annyi hogy leengeded a vádligyakorlatokat a negatív szakaszba.

 

Én álló és ülő vádlit használok/de inkább állót mert az ülő szétnyomja a talpamat/ heti 3-4x nagy súllyal 3-4 sorozattal 15-20as ismétléssel.Minden edzésen csak egy gyakorlatot,a legvégén.

Úgy vagyok vele hogy ha már jó a vádlim akkor legyen mégjobb.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr642784388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skodába születtem 2011.03.30. 18:15:23

Én szerencsés vagyok, jó nagy tepsi vádlim van :D
Ahogy látom én kurva keveset edzek rá hozzád képest.
Csak heti egyszer a lábnapon állóvádli 4* 15-20 és ülő ugyanígy. Többet kéne ahogy látom.

bandibuilder 2011.03.31. 13:53:22

Én nekem elég sovány a mérete akár kerületét akár hosszát nézzük :(, de engem azért vigasztal a monster csuklyám :D
Nagyon jó vagy továbbra is én elintézném a vádlit két sorral, te kitudsz belőle hozni egy kis regényt is igy tovább.

h4xOr 2011.03.31. 14:06:52

a csuklya lesz a következő mert az az egyik kedvenc izomcsoportom
süti beállítások módosítása