Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Mostani tápkiegeim

h4xOr 2011.07.23. 21:05

Mostanában nem nagyon írtam mert volt 1 kis magánéleti zűröm és nem igazán volt kedvem semmihez.

Jelenlegi stackem:

-Multi pro

-C 1000/Biotech/

-Multi enzyme

-Power Protein

-Cytogen Whey Pro

-Hot Blood

-100% Kreatin mono/biotech/

-Glutamin/ elfogyott:( /

-Extra kiegek/na ez csak 18+ és nem fogom leírni,mert ez nem szép dolog/

 

Nem is ez az érdekes.Sőt...Hanem az hogy hogy kéne ezeket a szarokat szedni.Nálam kb így néz ki:

Multi pro-n sajnos spórolni kell me váság van így naponta-2naponta szedem,de szigorúan reggel kaja után.Különben baszni szokta a gyomromat.

Púder proteint reggel-este dupla adag.Reggel zabbal este lenmagolajjal meg néha ebbe is szórok 1 kevés zabot.

Multi enzymet akkor amikor érzem hogy annyira tele vagyok hogy bajos lenne a következő étkezés,vagy ha elcsúsznak a kajáim és lefekvés előtt nem sokkal kell ch-t ennem.

C1000-et akkor amikor elémkerül a doboz.Nem is számolom.

Cyto whey-t pihenőnapon reggel dupla adagot zabbal/ edzés napon edzés után(ilyenkor reggel a púder megy)dupla adag szőlőcukorral és kreatinnal.És ebből ki is derül hogy kreatint kreatinpótlásra használom/5g-ot/,nem kúraszerűen,mert nálam nem nagyon hat.

Glutaminom ha van akkor minden turmixomba teszek 5g-ot edzés utániba 10et.

hot blood értelemszerű hogy lefekvés előtt megy,hogy jobbat aludjak.../gyengébbek kedvéért:edzés előtt 20-30percel/

 

No de most leírom hogyha lenne $-em korlátlanul mit nyomatnék,csak hogy a pénzesek is örüljenek:

Reggel/edzés után:Myomax pro 1teljes adag

Reggel,edzés után,lefekvés előtt Glutamin SR 10g/10g/10g

Edzés előtt,alatt BCAA 10g

Lefekvés előtt Pro long dupla adag

Vitamin/ásványi anyag:Monster,C1000,q10,greens,Ca/Mg

Extra:halolaj,Multi enzyme,Myometh

Edzés előtt:Superpump

-Kreatin:Crea Bomb reggel/edzés után dupla adag a Myomaxba

-Fehérje:Gaspari Myofusion:bármelyik étkezést kiegészíteni

-Teljes spektrumú aminosav:super natural/bármilyen tablettás(vagy kapszulás) Éjszaka ha felkelek

+sok tasakos 100%whey+Gbomb amit cipelek magammal és letolom ha valami miatt nem tudok enni

Na ha tehetném valami hasonlót nyomatnék.Akinek futja rá az semmiképpen se vegye meg ezt a sok koxot magának...Vegye meg nekem!

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr603092256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marknyócvanhat 2011.07.25. 17:58:30

Hot-blood mehet éjjel is egy adag!
Még mindig olcsóbban jutsz hozzá a scitechez vagy rendes áron veszed?

h4xOr 2011.07.25. 18:14:44

Kb 10-15%al veszem a bolti ár alatt.Bár most filózok hogy Gasparis fehérjét vegyek e vagy Scitec.Eddig cytom volt de az nem soká el fog fogyni és nem tudok újat venni me ugye jött helyette az a fos aminek nem csak a csomagolása de az ára is arany

marknyócvanhat 2011.07.25. 19:29:13

@h4xOr: bodybuildingbolt.hu-n kurvajó árak vannak. érdemes körülnézni ha gondolod. múltkor nutrend izolátumot vettem 3000/kg-ba mert közel lejáratú volt.
de amúgy is olcsó,gaspari,dymatize,BSN..stb.

h4xOr 2011.07.25. 19:31:34

néztem.De pont myofusion nincs me elfogyott.A közeli lejáratú témából én is szívesen bemálonék pár vödörrel.3000/kg...egyből vettem volna egy 10est

h4xOr 2011.07.25. 19:37:56

Ez nem 100as.Nem is a 2 évvel van a baj mert az tök mind1 ha perfect a kaja a tápkieg a pihenés meg a tudás.
Ilyenkor azt kell válaszolni hogyha leírja az étrendjét a makro és mikronutriens bevitelét;hogy tervezi a kúrát.Milyen antiaromatázt akar használni.És hogy tervezi a PCT-t.
Na ezekkel a szakszavakkal ki lehet baszni az ilyen hülyékkel.Ha a körítést kitörlöd másold át a kérdést és röhögj a válaszon

h4xOr 2011.07.25. 19:39:37

Jah és kegyelemdöfésnek meg lehet kérdeni hogy ugyan milyen versenyre készülsz hülyegyerek?

marknyócvanhat 2011.07.25. 20:19:02

@h4xOr: na elköszönt,mert az oldalon mindenki hülye! :))

h4xOr 2011.07.25. 20:22:26

pedig bennem meg volt a szándék...csak lehet ha leírtam volna neki a kúrámat inkább meggondolja magát és lifetime naturál marad

marknyócvanhat 2011.07.26. 13:54:16

Amigo direkt beírta...pedig nem szokott válaszolni!

marknyócvanhat 2011.07.26. 18:19:24

Van már gaspari 9999Ft a 2.3-as.

h4xOr 2011.07.26. 18:51:30

minden íz mellé az van írva hogy elfogyott:S

marknyócvanhat 2011.07.26. 19:03:55

Ja igen,azt látom a honlapon de én faszbúkon nézem és ott frissül,az oldalt meg még nem frissítették szerintem.. ha nincs fb-od akkor írsz egy mailt ha szeretnél rendelni,és a srác küldi ami kell/egyből ír ha valami nincs. Én se a honlapon szoktam rendelni hanem üzenetbe. vagy telefonon....vagy csinálj faszbúkot ha nincs (a blogodnak) szerintem kva jó reklám lenne...

h4xOr 2011.07.26. 19:09:12

mind1 megrendeltem a honlapon.Ha van úgyis küldik ha meg nincs majd szólnak.10ért ingyen van...Ha meg látok lejárat előtti glutamint veszek 1 zsákkal.Úgyis össze vagyok esve

marknyócvanhat 2011.07.26. 19:19:54

Van az tuti minden ízben,most érkezett! ha esetleg látok glutamint jó áron vagy bármit ami nincs kint a honlapon akkor szólok. Ne stresszelj annyit.. :)
más okot nem tudok elképzelni az "összeesésre" nálad. én most ipari fehérjéből zsákoltam be 1800/kg-ért,de csak napközbeninek használom ha eszembe jut,nem alapozok rá.

h4xOr 2011.07.26. 19:25:12

Nem azért vagyok összeesve.Érdekes módon attól hogy leürültem nem estem össze olyan húdenagyon és erősebb voltam mint a kúra közben.Múlthét előtt volt kihagyásom.Múlthéten az edzésem 1 kalap szar volt mert voltak gondok nőmmel amit megoldottunk úgy hogy viszlát.Most 2 hét szünet mert zárva a terem.De legalább kipihenem magam.Azt majd utána visszaszedem

h4xOr 2011.07.26. 19:58:09

Pont most hívtak a boltból.Holnapra megjön a cucc

marknyócvanhat 2011.07.26. 21:33:02

Na fasza! mondtam én! ;)
Milyen ízűt rendeltél? csak myo-t?
Én vettem nemrég dymatize kreatint meg edzés utánra 6000ért aminostar vitargo+kreatint.

h4xOr 2011.07.26. 22:54:41

mogyorós csokis témából rendeltem.Ez egészen jól hangzik...Kreatin az jó nekem a biotech-es.Úgyis csak edzés után dobok a turmixba kreatin pótlásnak

GreenTea 2011.07.26. 23:48:11

Tegnap a teremben egy erőemelővel vitába keveredtem, mert kérdeztem hogy miért zabál banánt közvetlen edzés előtt. Az ő válasza az volt, hogy cukrot, csokit eszik edzés előtt, mert gyors energiát ad. Mondtam neki, hogy ez tiszta sor, de az inzulin szintet is megemeli szépen gyorsan (a szőlőcukor), és kurva hamar vissza is fog esni. Mondtam neki hogy edzés után szoktam dextrózt inni a turmixba, amire aztán jött, hogy ilyenről ő még életébe nem hallott, és ez kurva nagy hülyeség... Na itt már köpni-nyelni nem tudtam, csak álltam értetlenül, mert ezt nem tudtam hova tenni... Elmagyaráztam neki a glikogén raktárak töltését, erre jött hogy azt rendes kajával kell feltölteni nem cukorral.
Most komolyan! Én vagyok a hülye? Vagy az erőemelőknek máshogy működik a szervezete?
Szívesen meghallgatnám a véleményed erről h4xor!

h4xOr 2011.07.26. 23:57:21

csak 1 hülyével futottál össze.Ennyi.A profik meg azért edzés után használják az inzulint mert faszok.
1 banánban nincs elég cukor ahhoz hogy hirtelen bassza le az vércukor szintet,ezért nem érzi.Bár ez egyéni tolerancia kérdése.
Az a baj hogy a legtöbb erőemelő szarik mindenre és csak az edzés meg az erő számít.Hogy hogyan azt leszarják.Ezért vannak ilyen hülyék köztük.De van a bodysok közt is nem kell félni

GreenTea 2011.07.27. 00:06:00

Én is megmondanám neki, hogy kibaszott hülye, de:
1. övék a terem
2. 35 kilóval nehezebb nálam:D
3. hülyék nehezen tudnak felhúzni
Egyébként nem egy banán csúszik le edzés előtt:) Saját bevallása szerint dextróz, fruktóz, csoki amennyit bír.
Az a legszarabb, hogy akárhogy magyaráztam, nem volt képes felfogni, pedig elméletileg valami sporttal kapcsolatos végzettsége is van asszem... Mindegy most gyűjtök pár hivatkozást, amit a figyelmébe ajánlok majd.

h4xOr 2011.07.27. 00:35:07

Egyszerűbb ha nem foglalkozol vele.Had mondogassa csak a kis faszságait.A fruktózhoz külön gratulálok neki.Az még edzés után is szar.Gondolom romszálkás fazont tart...
Ha meg valaki annyira segg hogy nem bírja egy alap női logikával kikövetkeztetni azt hogy edzés előtt összetett ch kell hogy edzésen ne ájuljál be edzés után meg gyors hogy gyorsan visszatöltsd az izomglikogént és az inzulincsúcs a tápanyagokat az izomba szállítsa...Na az ilyennel nem kell foglalkozni.Hagyni kell hogy hülyén haljon meg azt kész
süti beállítások módosítása