Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

A tricepsz edzése

h4xOr 2011.03.24. 17:56

3 fejű izom.A kar feszítőizma.Ebből következik hogy amikor kinyújtjuk a karunkat akkor feszül meg teljesen.

Több féle gyakorlat van ami jó rá.A legjobbak a letolások.(felső csigán).Az vita tárgya hogy mekkora az optimális súly és ismétlésszám.

Szerintem(és nekem ez jött be) kurva nagy súly+közepes ismétlésszám(12-15) nagyon intenzíven(max 20mp pihenő).

Ez garantáltan hazavágja.

Vannak még a fej fölötti nyújtások.Ezekből a szabadsúlyos változatokat nem javaslom.Eléggé kinyírják a könyököt.

Felső és alsó csigán viszont fasza gyakorlatok vannak.

A tricepszet saját súllyal is lehet edzeni.Tolódzkodás néven fut a gyakorlat.Arra kell figyelni hogy vállszélességnél ne vagy csak minimálisan legyen szélesebb a fogás.A láb a test előtt van.És hajrá.

Elég jó megoldás az is ha a bicepszet a tricepszel szuperszettezzük.

3-4 gyakorlat elég rá.

Én 4et szoktam,deaz én elvem az hogy több gyakorlat+nagy intenzitás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr12768635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandibuilder 2011.03.24. 18:06:04

Hello! azt kérdezném , hogy ha most naturál vagy akkor nem edzed túl magad ezekkel a bödületes edzés mennyiségekkel ? láttam a többi izomnál is milyen sok gyakorlattal stimulálod az izmokat :D. (bár lehet csak én edzek alacsony volumennel)

h4xOr 2011.03.24. 18:25:27

Nem hiszem hogy a gyakorlatok száma és a túledzés között összefüggés lenne.A túledzés a regeneráció hiánya miatt lesz.Mivel heti 3-4 edzésem van ilyen gondom egyszerűen nem lehet.
Pl egy hát-bicepsz edzésen megcsinálok majdnem 10gyakorlatot a 2 főizomra,de megvagyok kicsivel több mint 1 óra alatt.Tehát ez az edzésidőben nem látszik meg.
Szerintem a kevesebb gyakorlat-nagyobb súly-több pöcsölés nem a legmegfelelőbb.
Meghát kinek mi jön be.Lee Priest csinál bicepszre vagy 8 gyakorlatot.
Szerintem hatásosabb több irányból szétküldeni az izmokat.

leppurd 2011.03.24. 20:03:36

Ha normálisan kajálsz, és tolsz vitaminokat, glutamint, proteint, normálisan bontod szét az edzéseidet, pihensz akkor simán belefér 4-5 edzés is egy héten.

Amúgy bicepsszel szuperszettben edzve jött be nekem a legjobban.
süti beállítások módosítása