Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

A pózolás

h4xOr 2011.04.24. 20:01

Elvileg ez csak a versenyzőknek lényeges gyakorlatilag nem.A pózolást kétféleképpen lehet csinálni:jól és szarul.

A pózolás lényege elvileg az hogy megmutassa a versenyző a fizikumát minden irányból és most lényegtelen hogy kötelező vagy szabadpóz.

És a pózolással ki lehet valamit küszöbölni amit mással nem:a genetikai hiányosságokat.

Például ha fosadék a bicepszem akkor ha oldalsó bicepsz póznál más szögben fordulok bele,mint ahogy elvileg kéne nagyobbnak fog látszani.Ha nagy a derekam akkor minél jobban behúzom a hasamat hogy az oldalsó hasizmomat benyomjam valamennyire és kisebbnek tűnjön.És 1000000000 ilyen faszság van.

A pózokat normál állapotban is eléggé nehéz kitartani,hátmég víztelenítve.Ezért kell sokat gyakorolni.

Viszont aki nem versenyző annak számít ez?Igen.

Ha gyakorlod a pózokat megtanulod hogy TE hogy tudod a legkönnyebben megfeszíteni az adott izmot.Például nem érzed a hátad amikor edzed.Miért?mert nem tudod normálisan összehúzni az izmot.Ha viszont pózolsz ott az a lényeg hogy megfeszüljön az izom,csak közben nem baszakodsz a súllyal.Magyarul a gyakorlatok kivitelezésénél jobban meg tudod feszíteni az izmaidat ami egyenes út a jobb fejlődéshez.

 

A másik dolog az hogy az izomsűrűséget javítja.Masszívabb és keményebb lesz a fizikumod.

Ezért tessék szépen gyakorolni a kötelező pózokat mert ártani nem árt!Arról nem is beszélve hogy az izmok teljesítményére is pozitívan hat,főleg ha sokáig tartod ki a pózokat.

És a végére:

Günter azért különösen jó példa mert eléggé okádék a struktúrája,de egy jó pózolással ezt ki lehet küszöbölni

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr482852609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrolympia 2011.04.24. 21:05:27

Na erre kíváncsi vagyok!:)

Skodába születtem 2011.04.25. 22:38:03

Már vártam, mikor lesz új bejegyzés. Fasza lett.
A széles fogású lehúzás helyes kivitelezését én is majdnem így tanultam meg. Folyton ha unatkozok a hátamat feszegetem, és rájöttem hogy nem karból kell húzkálni azt a szart. :D

h4xOr 2011.04.26. 08:04:03

azért vannak ritkábban posztok mert kibaszottul lusta vagyok.De azért nem felejtem el

GreenTea 2011.04.26. 22:35:59

Egyébként nekem is sokat segített a pózolás a gyakorlatok helyes végrehajtásába. Meg végülis ez egy nagyon fontos része ennek a sportnak:)

B.Máté 2011.04.27. 13:44:16

Sziasztok, még új vagyok itt nagyon tetszik a blog, h4xor nagyon jókat írsz:D
süti beállítások módosítása