Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Diéta!

h4xOr 2011.03.15. 14:23

Na ez a legröhejesebb téma.Annyira egyszerű hogy már fáj de mégis olyan faszságokat találnak ki az idióták hogy az már veszélyes.Először is így NE diétázzunk!!!

Másodszor:

-nincsenek csodaszerek

-nincsenek csodamódszerek

-nincsenek csodagépek

-nincsen csodaedzés.

Diéta van!A diétának a lényege hogy le kell csökkenteni a bevitt ch-t és megemelni a fehérjét.A közhiedelemmel ellentétben az emberek nem csak a zsírbeviteltől híznak,hanem a ch beviteltől.Ha kalóriadeficitet érünk el fogyni fogunk és kész.A fehérje nem igazán rakódik le ezért lehet ebből sokat bevinni és azért kell mert az izmainkat védeni kell.

Itt szokott az jönni amikor az idióta nők olyanokat írnak hogy:"fogyni akarok de nem akarok tovább izmosodni" hát hogy a faszomba ne...Ő attól fél hogy VÉLETLENÜL! FOGYÁS KÖZBEN!!! izmosodni fog.Normális az ilyen?Vagy nem látott biológia könyvet?

Meg hogy ő csak fogyni akar.Meg izomból akar fogyni mert olyan nagy az akármije.Hogyne...Arra nem gondolnak az idióták hogy az izmok határozzak meg a test körvonalát és feszességét.Aztán ha izom nélkül maradnak akkor vinnyognak hogy miért néznek ki úgy mint egy vízihulla.

Akkor az agymenés után a lényeg:mit ehetünk?

-fehérje:csirke(mell),hal,tojás(fehérje),sovány túró,marha(bélszín)

-ch rizs,zab,krumpli,pufirizs,

-zöldségek:alacsony ch,magas rost tartalom

-zsír(mert ez is kell!!!):pisztácia,földimogyoró(ebben azért van ch is/ezt bele kell számolni a napi bevitelbe/) és lenmagolaj

Ezt kell és kész.Nincs az hogy "jaj de én szeretem a csokit" És ki a faszt érdekel?Hízlal?Igen!Akkor kilőve.Az ilyen szemét azonnal lerakódik.

A másik hülyeség a mértéktelen gyümölcsfogyasztás.Üres kalória.Semmit értelme.Vitamin tartalmuk elhanyagolható.Viszont a bennük lévő fruktóz azonnal zsírként lebaszódik.Kivéve az az 50g amit a máj elraktároz.

Azt is szeretem látni amikor a szerencsétlen hülye issza az agyoncukrozott zöld teát literszámra.Hát ehhez is ész kell.

 

Miből mennyit?

Fehérjéből minél többet.

Ch-t az anyagcserédhez és a mozgáshoz kell beállítani úgy hogy heti 1 kg-ot fogyjál.

Zsír:na ez kell mivel a telítetlen zsírok jó irányba tolják az ldl-hdl arányt illetve segítenek a zsírok anyagcseréjében(de ha most valamelyik idióta kitalálja hogy lenmagolajdiéta akkor leszopom magam...)

 

A mozgás!

Na itt is nagy a homály.

-A konditerem nem fogyaszt mert anaerob energiaraktárakat használ(izomglikogént).Ez azért kell hogy az izmoknak adott stimuláció meglegyen és ne veszítsünk annyi izmot a diéta alatt(és nem lesz teleszart zokni effektus).

-Kardió szintén nem jó mert túl intenzív.Nem lehet elég hosszú ideig csinálni.

-Aerob kell!Na itt a lényeg hogy a lábunkat használjuk.Kis intenzitású hosszú egyenletes monoton mozgás.Nem az hogy futsz mint az idióta.Azt kell megérteni hogy a zsír egy nehezen felszabadítható energiaforrás.Idő kell hozzá.Ha nem akarjuk hogy a szervezet izomglikogént használjon hanem zsírt akkor elég hosszú ideig kell csinálni.45-60perc közepesen gyors séta vagy szobabicikli.

 

A zsírégetők.

Na most a sok hájas azt olvasná legszívesebben hogyha valami olyasmit írnék ide hogy:

vedd meg ezt mert ez bazdmeg letépi rólad a zsírt.Akkor is ha nem akarod.

Hát nagyon nem így lesz.A zsírégető segít ,de nem helyettesít semmit.Ha megvan 1 jó diéta,mozogsz mellé akkor jó.Egyébként lófaszt sem ér.

A legjobb és az általam ajánlott zsírégetők:yohimbe,koffein(együtt benne vannak az adipokillben) illetve az efedrin(ez sajnos illegális lett amikor az idióták elkezdték túladagolva szedni.Egyébként 25-30mg-ig teljesen biztonságos)

 

A csodaszerek:mint fentebb írtam ezek nincsenek.Egyébként az adipexet tartják annak ami mozgás nélkül szart sem ér.Viszont faszán elnyomja az étvágyat és olyan mellékhatásai lesznek hogy beszarsz.Mivel izom nem sok marad az alanyon ezért még fosul is fog kinézni.

 

Kb ennyit akartam erről a témáról írni mert többet felesleges.Később majd még írok különböző módszereket de a lényeg és az alap az ez

 

 

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr902741582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skodába születtem 2011.03.16. 08:16:02

Nemsokára rám is ez vár... Remélem kibírom :D

SimonPeti 2011.03.16. 08:39:01

sok sikert én 2011-ben már nem diétázom :)

Skodába születtem 2011.03.16. 13:35:12

Én meg most fogok először :D

h4xOr 2011.03.16. 14:47:20

és milyen diétát választottál?

leppurd 2011.03.16. 15:36:43

Arra ügyelj majd, hogy mint h4xor írta, a heti 1 kilót tartsd be, és ügyelj arra, hogy tényleg elég ch-t bevigyél, én csináltam ketogén diétát, semmivel nem ért többet, mint egy normális enyhébb ch megvonás, de örök szenvedés volt kb :D

h4xOr 2011.03.16. 15:38:25

Inkább több aerob és kevesebb ch mint kevés ch.Kisebb lesz a katabolizmus és teltebb maradsz

Skodába születtem 2011.03.16. 16:47:14

8 hétre gondoltam. Suliba járok, szóval nincs saját kereset, de összekaparok lóvét egy 7 kilós promixre, napi fél kiló húsra van csak keret, úgyhogy nem lesz egy tökéletes diéta, de muszály, mert nagyon elszaladtam tömegben. Mondjuk a karom meg a vállam kirepedt úgyhogy nem csak zsír jött :D
Tehát nyóc hét, 150g ch ról indulnék, de nem akarom azt már nagyon lejjebb vinni, legfeljebb 100 ig. Fehérje sajnos 2g/tskg tól több nem lesz, mert majd 100 kg vagyok. Reformot meg Liquid carni-x 100 000-t gondoltam, meg glutamint. Meg fokhagymakapszula, mert 145 a vérnyomásom. Kb ennyi. Napi 1 óra aerob - tempós gyaloglás.

Skodába születtem 2011.03.16. 16:50:12

@leppurd: Azt olvastam, hogy akin van zsír jócskán, annak nem baj ha az első hetekben több is leugrik, mint heti 1 kg. Én meg sose voltam egy szálkás gyerek. Derekamon mindig volt zsír. Ja igen kifelejtettem, hogy estro blockra ha marad pár fillér akkor még azt bevetem, hogy adjon egy lökést.

leppurd 2011.03.16. 17:39:51

Ja, akkor több le fog menni, sőt vizet is valószínáleg veszteni fogsz, célszerű lenne venned egy mérleget, ami tud testzsírt, testvizet, izomtömeget is mérni, így folyamatosan tudod figyelni a súlyvesztést.

Skodába születtem 2011.03.16. 17:48:15

Öregem kössz a tanácsot, de most nem tudok beruházni semmire. Remélem megúszom minimál izomveszteséggel. Olyat olvastam, hogy kezdő szinten egy nagyjából jól belőtt diétánál az úgynevezett izomvesztés csak tápanyaghiányt jelent, ami a diéta után visszatöltődik. Nem tudom mennyi igaz ebből.

h4xOr 2011.03.16. 17:52:48

majd kiderül...De a sok hülyeség helyett vegyél egy olcsó fehérjét edzés utánra tejsavót BCAA-t meg Glutamint.Jobban jársz mint az estro blockal meg ilyen szarokkal.
Egy olcsó kevert fehérje 10000
Egy közepes kiszerelésű olcsó tejsavó 10-12
BCAA-Glutamin 6-6 vagy ha kisebb glutamint veszek 6-3500.
És ez 8 hétig bőven elég.Még tovább is

Skodába születtem 2011.03.16. 18:02:04

Az olcsó kevert fehérjét /power/ nem tudom beszerezni, hozatni meg nem éri meg nekem. /Szlovákia/
Akkor: Promix, Bcaa, Glutamin, Reform, meg ha marad karnitinre.

h4xOr 2011.03.16. 18:04:06

a Promix is olcsó kevert fehérje.Bár minden kevert fehérje olcsó.Ha van a cytogen-é is fasza.Asszem pro360 vagy mi a faszom a neve

Skodába születtem 2011.03.16. 18:35:07

Nem tudom miért nincs itt sehol power portein... Cytogen pro 360 se. Ezért lett a promix.

h4xOr 2011.03.16. 18:48:19

mind1.A promix még jobb is mint a power protein.Nem annyira szójás

SimonPeti 2011.03.16. 21:19:08

Majd leirnád az eredményeket?8hét alatt mennyit fogytál,mennyire vagy elégedett,mennyire fáradtál ki lelkileg testileg stb...Nagyon kiváncsi vagyok és sok szerencsét :)

Skodába születtem 2011.03.16. 22:15:42

Kicsit még messze van, április végén akarom elkezdeni... De ha sikerül, akkor majd írok valamennyit :D

És köszi :D

leppurd 2011.03.17. 10:56:48

Áprilisig lehet lesz még ingyen nap a builderen, olyankor külhonba is ingyen szállítanak.

mrolympia 2011.03.17. 18:57:22

Szoktak lenni ingyen szállítási napok?:O Én Erdélyi vagyok és énsem tudok beszerezni Powert,szóval f@sza lenne,vennék vagy 5 dobozzal:D

h4xOr 2011.03.17. 19:02:52

Néha jah.Most is volt pár hete

leppurd 2011.03.20. 23:40:40

Ha van fészbúkotok, akkor ott van ilyen tököm oldaluk, azt lájkoljátok, akkor mindig jön az info, h aznap ingyen napjuk van.

De sztem builderes oldalra is kiteszik.

oliva 2012.08.11. 10:48:50

csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni?
a "hülye nők", mint pl. én, nem általában az izmosodástól félnek, hanem a férfias, deformált alaktól, de nyilván erre rá jöhettél volna egy pici jóindulattal, csak gondolom jobban esett fröcsögni
szóval írtál jókat is, de hányadék stílusban
süti beállítások módosítása