Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Intenzitás fokozás

h4xOr 2011.10.26. 15:10

Az intenzitás növelése, nehezítése az edzésnek.Az intenzitás fokozásának számos eltérő módja van amiből néhányat leírok.

Első körben edzés előtt videókkal.Ezek motiválóak és az edzésre hangolnak.

Edzés előtti szarok,amik vagy működnek vagy nem.

A sorozatok közti pihenő idő csökkentése a leggyakrabban használt módszer.

Erőltetett ismétlések.Ehhez edzőpartnert kell,aki belenyúl a mozdulatba és kicsit besegít.

Negatív ismétlések,amik a gyakorlatok negatív szakaszát használják,a pozitív szakaszt pedig az edzőpartner iktatja ki.

Vetkőzős sorozatok.Ezek az én kedvenceim.Edzés végén az utolsó gyakorlatnál,leginkább gépen szoktam alkalmazni.1 bizonyos súllyal annyi ismétlést csinálok,amennyi csak megy.Ezután pihenő nélkül csinálok még egyet,úgy,hogy a súlyt csökkentem.Mindezt addig amíg nem fogynak el a súlyok.

Szuper és triszettek.Szintén gyakran használtak,főleg ellentétes izomcsoportoknál használják,de lehet pl bicepsz-bicepsz szuperszett is..Belekezdesz 1 gyakorlatba és ezután pihenő nélkül a következőbe.Triszettnél értelemszerűen még egy gyakorlat van.

Óriás sorozatok.Szinte soha nem lehet látni.Csinálsz például 3-3 bicepsz-tricepsz gyakorlatot,de úgy hogy nem pihensz közben.Lenyomod a 3-3 gyakorlatot non-stop és utána pihensz.Iszonyatosan nehéz és kimerítő.

A gyakorlatok megváltoztatásával is fokozható az intenzitás.Gyakran látni a bicepsz alsó-felső és a teljes mozgástartományának kihasználását 1 sorozaton belül.

 

Lehet próbálgatni kinek mi jön be.

 

Ui.:szteroid blog is frissült

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr883331436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

primorage 2011.12.21. 19:20:03

szia haxor koma. segítség kellene, illetve a véleményed szeretném kikérni ... az a nagy helyzet mostanság h semmi türelmem nem volt a kajáláshoz edzés előtt. így egyből suli után kondi fele az irányt, no most... az a helyet, h ezt 2 hétig csináltam kb... erőben egyáltalán nem estem vissza, sőt energikusabb is voltam (nem kicsivel, sokkal!). lehet ez annak is betudható h amikor ettem edzés előtt, akk max 25-30 percet adtam neki. (tojást eszek egyébként minden egyes nap reggelire, utána suli idő -semmi kaja- majd jön az edzés. persze ez elég hosszú időintervall, ezért érdekelne igazán ennek a negativ hatásai fejlődés szempontjábol, hogy mennyire befolyásos a dologban) nálam a várakozás sajna nem nagy úr .. :S szóval edzés után ment dupla adag (ON) protein. amint hazaértem kaja, legyen az tészta,krumpli,hús társai stb+ megspékelve 1 csomag animal pakkal. az szerinted úgy rendben van?? tehát ha semmi türelmem a várakozáshoz meg stb akk kaja nélkül mehet az edzés vagy nem ajánlatos huzamosabb időn keresztül?? gondoltam ide írok megint, nem igazán fórumozok ilyen helyeken, pláne nem akartam fos communitykre irogatni mint a faszbukos sopbilder meg a társai. előre is köszi.

primorage 2011.12.21. 19:24:05

ja igen még valami, csak pár példa pl az edzéssel kapcsolatban... láb. guggolás 80kg-110kg 4-6 X 6-12. leg extension (100kg a plafon) -55-60kg-val megy 4-6 X 6-12 . váll oldalemelés 8-12kg egykezes 4-6 X 8-13-15 . egykezes mell 45fok pad - 16-20KG egykezes 4X12-14 . meg stb...

h4xOr 2011.12.21. 20:17:12

hmmmm.Azt nem értem hogy most a suliban sem eszel?Az baj,mert amíg nem eszel eléggé katabolikus vagy.Az egy eléggé hosszú idő 8-nemtom meddig van most a suli,de gondolom legalább 1-2-3.Legyen 2.Az ugye 6óra+az edzés.Az nagyon hátráltatja a vastagítást.

Ha viszont csak az edzés előtti 2-3 órában(inkább 2) nem eszel az még belefér...

primorage 2011.12.22. 16:09:03

rendben , így van ez egy hosszú időintervall sajna , min 8 óra ... egyébként nagyon köszönöm gyors válaszod. arra gondoltam amúgy , h veszek tömegnövelőt és 1 adagot beiktatok suli időre (nagyon hízékony vagyok, de szerintem kajautánpótlás hiányában ez lehet h elenyésző, és nem is számít ezen esetben)). vélemény esetleg?

KELLEMES ÜNNEPEKET Haxor :)

h4xOr 2011.12.22. 16:37:42

Hát a tömegnövelő nem lenne rossz ilyenkor.Pl egy volumass.De a zabpehely+fehérje kombó mégjobb(mondjuk 100g-40g arányban).Vagy a tojásfehérje rúd+pufirizs kombó is nyerő.Reggel eszel.Elvileg 3óra múlva kell és 3óra múlva megint így közvetlenül edzés előtt már nem eszel(ami ugye jó),és ettél eleget a suliban.2étkezést le kéne tolni.

primorage 2011.12.22. 21:46:18

@h4xOr: valamelyik variációt akkor kipróbálom.. új év új szokások , vmit csak alkotunk haxor koma . :)
még1x hálás köszönetem -gyors- segítőkészségedért. kellemes ünnepeket neked, s családodnak is.

szia :)

Chong Li 2011.12.31. 12:19:09

ÜDv! Én tudok igen komoly motivációs videókat ha gondolod dobok linket. Bolo Yeung-os. Ismered őt egyébként? Nyilván nem személyesen értem.
süti beállítások módosítása