Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Melyik izom edzése mit nyír ki

h4xOr 2011.04.07. 08:49

Itt most arról fogok írni hogy amikor edzitek x izmot az melyik ízületet pusztítja.Hasznos kis infók ezek mert tudjátok, hogy mikor mire kell figyelni.

Kezdjük a vállal.Ezt gondolom nem igazán kell ecsetelni.A vállat.A túl mélyre engedett nyomások a könyököt.

A bicepsz edzése/főleg a  fordított fogású bűvészkedés/ a csuklót nyúvasztja,de keményen.Az egyenes rudas és a szűk fogású franciarudazás úgyszint.

 

A tricepesz edzése a könyököt és a csuklót nyírbálja a gyakorlat jellegétől függően.A fej fölött gyakorlatok/főleg a szabadsúlyosok/ a könyököt,az 1000kilóval végzett rudas letolások/főleg ha rádőlsz/ a csuklót.

 

A kar után jöjjön a mell.Az összes nyomás pusztítja a vállízületet.Nagyobb súlynál a csukló is kap.Ha meg kirúgod a felső holtponton a könyöködet akkor /idióta vagy/ azt is.

 

Hátazásnál a nyak mögé húzást nem szereti a váll.Az evezéseket és a felhúzást meg a derék /főleg ha szarul csinálod mint én/

 

Lábazásnál a guggolás kb mindent szétszed.Elsődlegesen a térd /főleg a gyengébbik lábét/

a derék és váll kap halálos dózist.A váll szorul csak magyarázatra:hátra van csavarva.Így aki rutinos guggolás előtt bemelegíti a vállát is.Egy keveset a boka is kap,főleg ha merevek a szalagjaid/és szinte mindenkinek azok/

Kb ezekre kell figyelni.Ha valamid fáj akkor vagy pihentesd vagy bandázsolj vagy viseld el

Ízületvédők sem jönnek rosszul.Megelőzésre a kisebb dózisúak is jók.A már meglévő fájdalomra nagyobb kell.A folyékony témákat sem kell elfelejteni mert talán jobbak is mint a kapszulás cuccok.

Vagy a másik megoldás hogy koxolj és akkor lesz kenése az ízületeknek.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr62806442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skodába születtem 2011.04.07. 17:24:05

Megint egy fasza bejegyzés! Végén a csattanó :D Nem is tudtam, hogy a nagy súlyos letolás bassza a csuklót.
Nekem most a térdem fájogat egy kicsit, lejjebb is vettem a súlyokat ma lábazásnál.

h4xOr 2011.04.07. 17:53:22

letolásnál az van hogy amikor párhuzamos a csuklód a talajjal azon szenved az ízület hogy ebben a pozícióban meg is tartsa.És ugye ha nagy a súly nehezebb az ízület dolga.
De ha rádőlsz a rúdra és függőleges a csuklód(és a karod) akkor az jó.
Én sem tudtam de most mégis borogatom a kezemet mert írni sem tudok:D

Skodába születtem 2011.04.07. 18:19:58

Az szar ügy... Csak rendbe jön egy pár nap alatt.

Nekem tegnap a sima mezei állástól úgy beálltak a térdszalagjaim, hogy leguggoltam csakúgy és éreztem ahogy húzódnak. Mondjuk álltam egyhuzomban 2 órát az tuti.

h4xOr 2011.04.07. 18:25:48

hát holnapig van ideje hogy rendbejöjjön mert edzés van.És pont tricepsz.Úgyhogy lehet még jobban fog fájni
süti beállítások módosítása