Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Hülye kérdések hülye válaszok...

h4xOr 2011.03.04. 18:46

A testépítés leghülyébb kérdései és a rájuk adható "legértelmesebb" válaszok

 

Kérdés: Mit szedjek?

Válasz: Hangyát boxkesztyűben!

 

Kérdés: Szedhetem ha még nem vagyok 18?

Válasz: Nem bazdmeg nem szedheted!

 

Kérdés: Baj ha nem lábazok?

Válasz: Ha nincs lábad akkor nem baj

 

Kérdés: Tegnap edzettem x izomra és ma fáj.Miért van ez?

Válasz: Anyádért...Mit gondoltál ha ma edzel az holnap olyan érzés lesz mitha thai kurvák masszíroznának?

 

Kérdés: Mennyit nőhetek x hét alatt?

Válasz: Legalább 30 centit

 

Kérdés: Mennyit hoz x tápkieg?(mennyit hízok tőle?)

Válasz: ennyit

 

Kérdés: Nem tudom tartani a kaját.Fejlődhetek?

Válasz: Hogyne!Más azért tartja be mert hülye!

 

Kérdés: A kreatin károsíthatja a májam,vesém,seggszőröm?

Válasz: Igen!Anyádat is károsíthatja

 

Kérdés: x tápkieg káros az egészségre?

Válasz: Nem...De remélem te vagy a kivétel és megpusztulsz

 

Kérdés: Hogyan legyek eres?

Válasz: Rajzolsz ereket.Kivágod.Magadra ragasztod

 

Kérdés: Hogyan legyek szálkás?

Válasz: Egyél zsírosdöszkát(a döszka szálkás)

 

Mára ennyi de lesz még ilyen.

HASZNÁLJÁTOK HIVATKOZÁSNAK HA ILYEN KÉRDÉSEKET LÁTTOK!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr242710683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SimonPeti 2011.03.07. 20:10:53

hát ezen sokat röhögtem,dehát ezekre a kérdésekre nem lehet normális választ írni.A gyakorikerdeseken meg ezek az alap kérdések.Úgy értem ilyen minden nap van legalább 2.

h4xOr 2011.03.07. 20:13:30

az nembaj!lehet röhögni a sok birkán ami tetszik

SimonPeti 2011.03.07. 20:18:50

Nálam ez visz mindent:
''Edzéssel is lehetnek nagy izmaim vagy mindenképp koksz?
Háát elkezdtem edzeni, és szeretném kigyúrni magam és ezt meglehet oldani súlyzókkal, vagy mindenképp kokszot is használjak?''

h4xOr 2011.03.07. 20:24:13

Vannak speciálisan hülyék.

leppurd 2011.03.09. 00:36:59

Látogass el a fogyókúra rovatba, engem amiatt basztak ki, tehát válaszolni ne válaszolj... Ott az átlag annyira hülye, mint sport, mozgásban a legalja :D

És megvan az a jó tulajdonságuk, hogy ők szerintük mindenhez értenek, és, ha elmagyarázol nekik bármit, ami nem heti 20 perc rr, vagy sárgarépa zsírral, akkor te vagy a tirpák provokátor geci hozzánemrértő szar :D

SimonPeti 2011.03.09. 21:20:49

az a helyzet hogy magyarországon,de azért elég sok más helyen is mindenki azt hiszi hogy ért hozzá aztán közbe fogalma sincs az egészről.Persze lehet hogy nekem sincs és csak azt gondolom,de ez így van.
süti beállítások módosítása