Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Lófasz nutrition avagy mit válasszak?

h4xOr 2011.03.14. 13:09

Ez egy gyakran felmerülő probléma főleg a kezdők és a sík idióták körében.Nem fogok sok szót pazarolni erre a témára mert eléggé egyszerű.

Először annyit közlök veletek hogy az amerikai cégek termékei nem azért olyan drágák mert húdekibaszottjók hanem mert be kell őket ide hozni.Vám ,kutyafasza...

Az olcsó meg nem azért olcsó mert nem költenek reklámra hanem mert szar.Ebből kifolyólag kézenfekvő a közép árkategóriát szemügyre venni.

És most akkor gondoljatok bele.Az amerikai tejsavó koncentrátum mi a faszomért 2x annyi?Mert olyan gecijó?Mi a különbség?Kb semmi.És az olcsó lófasz tömegnövelő?(gyártótól függetlenül)Azért mert minél olcsóbb egy tömegnövelő annál több benne a cukor.Ahogy minél olcsóbb egy fehérje annál több benne a szója(kevert)

Nálunk a véleményem szerint kb ilyen a felállás:

olcsó,de még használható kategória:cyto,power,biotech

középkategória:scitec

felső kategória:peak(szerintem),mhp,gaspari

 

Ezek még árban is elérhető termékek illetve a minőségük is elég jó.Persze egyértelmű hogy nem vennél gasparis fehérjét mert mi a lófasznak?Megveszed ugyan azt a scitectől féláron.

De pl az mhp glutaminja magasan veri a többit minőségben és árban is.A gaspari tesztó és NO fokozói szintén.A peak meg alapból nem drága a minőségéhez képest.

Én úgy vásárolok hogy ha glutamin kell akkor mhp ha tesztófokozó gaspari a többit megveszem a scitectől meg cytotól.Jah meg power protein!

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr622738203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leppurd 2011.03.14. 13:15:34

Egy észrevétel, BioTech azért árban ott van, mint a scitec, meg a többi szar, nekem most a SAN jön be kurvára, 9 körül megkapom a 2,24 kilót, ennyiért biotechet, meg scitecet sem kapnék :) Mondjuk neked sciteces ismerőssel mázlid van :) Amúgy ismét fasza bejegyzés lett, grat hozzá :)

h4xOr 2011.03.14. 15:14:31

az outlet day miatt olcsóbb a biotech

Skodába születtem 2011.03.14. 15:54:59

Itt felvidéken nagyjából a scitec jön ki a legolcsóbbra. Mondjuk azt sajnálom, hogy power proteint nem lehet kapni sehol, mert vödörszámra venném...
Meg az a szar, hogy most néztem: a sciteces daily vita-min az új arculattal változtatta az összetételét. Mindenből kevesebb lett benne, úgyhogy már kurvára nem éri meg, inkább a bijóteches vitabolic.

leppurd 2011.03.15. 01:07:47

Rendelj builderről 3 vödörrel, 30ból kijössz, házhoz is viszik :)
Jah outletdayen tényleg olcsóbb, mondjuk akkor sem vásárolnék biotech cuccokat, kreatinjukat max :)

h4xOr 2011.03.15. 05:36:42

én is csak azt szoktam tőlük venni.Meg az egyéb kiegészítőket(kesztyű,shaker stb...)

SimonPeti 2011.03.15. 07:18:56

Nagyon igazad van h4xor!A biotech-el nem értek egyet mert leárazásokon kívül szerintem nagyon drága.Egy milk and egg fehérje:20000,akciosan 14990..na most scitec ami talán még kicsit jobb is f@sza szoja protein kiloja 2580...
Most leginkább a Peak-re aljazok nagyon bejönnek a termékeik.Nem valami olcsó,de ha kereső ember leszek szerintem leginkább azt veszek majd.

leppurd 2011.03.16. 17:38:02

Peak nagyon korrekt, mega A-Z, glükozamin jó náluk, sőt most próbáltam a Createston Professional-t tőlük, gecidrága, de minden benne van. Nekem szerencsém van, mert minden minőségi cuccot kb a builderes ár feléért megkapok. Tehát nekem jobb, mint a Scitec, meg a biotech, mert azokat még drágábban kapnám meg :D

SimonPeti 2011.03.19. 21:41:53

Kicsit az zavar hogy a 91%os anabolic whey kiloja 12000:|De a többi cucc egész jó árban van:)A vitaminból törzsvásárló vagyok ''náluk''

mrolympia 2011.03.20. 16:26:56

www.redis.ro/concentrate-proteice/98-protwhey-r.html A redisről hallottatok már?:D Most akarom kipróbálni ezt a tejsavót(95%+5% kazein) 7000ft kg,szerintem az ára,meglátjuk majd a minőséget.

mrolympia 2011.03.20. 16:27:49

javitás:7000ft 2kg* szerintem az ára k*rvajó

Syunas00 2011.05.16. 20:43:21

@mrolympia: Szia! Kipróbáltad már ezt a Redis Nutritiont? Mert több helyről is hallottam már róla jót is, rosszat is, így lehetetlen eldönteni.

tpen 2011.09.30. 12:09:27

Szerintem Te sem állsz (és senki sem, köztük én sem) olyan reprezentatív felmérések, és komoly kutatások birtokában, hogy véleményt tudj mondani melyik cég mennyire jó, minőségi vagy megbízható. A légből kapott információkra pedig senki sem kíváncsi(?), ha mégis akkor megfog egy csiribiri scitec katalógust és elolvassa az adipokillt. Nem arra akarok rámutatni, hogy nincsen semmi értelme a blogodnak, hanem arra, hogy itt sokkal árnyaltabb információkat kell beszerezni, és sokkal árnyaltabban kell ezek alapján osztályozni a termékeket. Nem elég ez a kijelentés hogy: (példa aminek valszeg nincsen igazságalapja) a biotech közepes minőségű, hanem helyette: a fehérjéi galád gyenge minőségűek, mert kínából származnak az XY gyárból, míg a vitaminjai... stb.... Amit tudok neked és a blogod olvasóinak ajánlani, dobjátok ki a katalógusokat és a posztereket, próbálgassatok, tapasztaljatok, és garantáltan nem a legnagyobb marketinggel rendelkező cégek fognak győztesként kikerülni.

h4xOr 2011.09.30. 14:30:51

De most te mit írsz?Vannak felmérések pl a bodybuilding.com-on ahol ragsorolva vannak a cégek és amit pl tavaly a gaspari vezetett és a BSN volt a második.
Az hogy a biotech honnan veszi a fehérjét nemtom hogy jön ide.Ahogy azt sem értem hogy azért mert valami kínából jön már törvényszerűen szar?
És ha a biotech-et gyenge minőségűnek mondod akkor pl az MHN az mi?Vagy a power track?Na az az alsó kategória.Tök mind1 kinek mi jön be.Ez nem magánvélemény hanem tény.Azért mert nekem 1évig bírja a kinai cipőm és fél évig a Nike attól még a kínai lesz a gagyi.
Jah és még valami:

"Nálunk a !!!VÉLEMÉNYEM!!! szerint kb ilyen a felállás"

tpen 2011.10.02. 13:21:18

Valószínűleg mi annyira 2 nézőpont szerint közelítjük meg a táplálékkiegészítők világát, hogy sosem fogunk egy véleményre találni, de ez teszi élvezetessé a blogodat számomra. Én pl csak azért nem fogok BSN-t venni, mert a hozzánk hasonló sok majom a bodyb...com-on rá klikkelt, hiszen ez is csak egy reklámkampány. Szerintem ezeken túl kell látni. Sajna nehéz, és egy ideig nem is lesz könnyű. Így erről a témáról nem ugatnék itt neked feleslegesen. Kicsit más:
Egy olyan utópiát vázolnék fel, ami mindkettőnknek jó. Csak ehhez a világnak fejlődnie kell. A KAP (Közös Agrár Politika) miatt olyan minősítési rendszert kell megtelepíteni itthon, hogy ki lehessen nyomozni, honnan jött, milyen utat járt be a sertéshús. Tehát én olyan jövőt tudok elképzelni, ahol nem csak a fehérjeszázalékot lehet leellenőrizni (pl a scitecnél), hanem mindent, és mindent igazolni is lehet.
Addig nem hírdetnék még véletlenül sem "legjobb tápkieget" amíg nem vagyok ezen infók birtokában.
Ami pedig made in china, az szar! Ami jó: az a Made is PRC.

h4xOr 2011.10.02. 13:29:15

Hát akkor minden szar mert mindennek az alapanyagait ott állítják elő.A gyárak csak szerelnek(vagy ízesítenek)
A bodybuilding listája nemhiszem hogy puszta reklám mert akkor egyszerre reklámoznak többszáz céget és nem a legdrágább a legelső.
Nem minősítési rendszer kell csak nem kell részleteket baszni.
Ezen az alapon semmit sem kéne megvenni mert bármiben bármi lehet/nem lehet.És az se jó ha otthon tartasz csirkét mert azt etetni kell és nem tudod mivel eteted.De ha a csirkéd élelmét te termeszted nem tudod hogy mivel permetezed,vegyszerezed és ugyan ottvagy mintha boltból vennéd meg a kitudjamivanbenne dolgokat.

tpen 2011.10.03. 19:35:49

Azért megehetem az itthoni csirkéket, vagy vegyek kínait? Amúgy értelek, de kitartok a minősítési rendszeres elméletemnél, már csak az állatok egészséges tartása és a fogyasztók megfelelő tájékoztatása érdekében.
Amúgy fehérjét gyártanak: Németország, Ausztria, Írország, kapaszkodj meg: Magyarország, Új-Zéland, Kína, USA. stb
(Szabad) Aminókat: Japán, Kína.
Uh nem minden Kínában gyártódik. Tisztában vagyok azzal, hogy a "gyárak" csak dobozolnak. A bodybuilding listán pedig az lesz az első, akit megválasztanak az olvasók, tehát, amiről elhiszik, hogy jó, tehát azt: amiről meggyőződtek, hogy jó. Neked szerintem nem kell bemutatni a Scitecet, reprezentetív felmérések szerint ő a legjobb (itthon) de én akkor sem fogom azt enni, mert tudom, hogy (illetve inkább hol?) csalnak. Így számomra nem valid egyik állításuk sem. Tehát itthon akkor mi most a legjobb? :)
1. sor: www.google.hu/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=0CC4QFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.dunakeszi.hu%2Fdocs%2Fnyilvantartas.xls&rct=j&q=scitec%20dunakeszi&ei=J_KJTo3OAuP54QS80di6Dw&usg=AFQjCNEvGauQhftPfqQvpJcZUUSCoiPiyg&cad=rja

h4xOr 2011.10.03. 19:39:12

A scitec egész európában piacvezető,nem csak itthon.Azt nem hiszem hogy "csalnak".De kezdenek elszállni az árakkal,és így már nem éri meg.Scitec 13000ért vagy Gaspari 10000ért?
süti beállítások módosítása