Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Az étrendről

h4xOr 2011.04.20. 09:34

Sokat hallani az étrend fontosságáról,de arról már kevés okosságot hogy?

Mit?

Hogyan?

Mikor?

Mennyit?

Akkor válaszoljunk.

Az étrend lehet vastagító vagy szálkásító.Alapvetően mindkettő diétás étrend,mert be van határolva hogy miket ehetünk./tehát a diéta nem feltétlenül egyenlő a fogyókúrával/

Először leíarom azt hogy én hogyan vastagítok.

Az én tiszta kajáim:

-csirkemell

-rizs

-zab

-fehérje/kevert és tejsavó/

-tojás/fehérje és sárgája attól függ hogy rántottát vagy tükörtojást eszek/

-túró/sovány!/

-hüvelyesek/bab,lencse/

-lenmagolaj

-olajos magvak

Viszont nekem nincs leírva hogy hogy én bazdmeg csak ezt eszek és kész.Megvan hogy mikből és mennyit.A mennyit egy minimum mennyiség.Ezt nem bonyolult kiszámolni:

1,5-2g/tskg fehérje

4-6g /tskg ch

0,5g /tskg zsír

Ezeket elvileg sovány testtömegre kell számolni.Gyakorlatilag mivel ez meghatározhatatlan én 10kilót levonok a súlyomból mert az tuti hogy 12%nál nem kevesebb a testzsírom/92kiló vagyok/ tehát még így is többel számolok mint kéne

Dél előtt nem eszek húst.2 étkezésem van az egyik mindíg zab+tejsavó a másik legtöbbször tojás+pufirizs vagy ha nincs tojás akkor zab+fehérje/kevert/.Itt dupla adag fehérjékről van szó/tehát 40g/

Utána a 3 rizs-csirke étkezés és a végén egy bab vagy lencse/növényi fehérje+ch/

Lefekvés előtt ha van sovány túró akkor az ha nincs akkor dupla adag kevert fehérje benne a lenmagolajjal.

Ez a tiszta étkezésem egy nap és ezen felül van még a szemét kaja amit megeszek.A ch alap hogy jó ezekből is a fehérje már annyira nem,de az is hülyeség hogy semmi nem szívódik fel belőlük,mert akkor már az emberiség 90%a megpusztult volna.

 

A szemét kajákat is el lehet osztani ésszerűen.Pl az edzés utáni 2 órában lehet őket küldeni.Lefekvés előtti 2-3 órában már nem a legjobb dolog,sőt már ch-t sem nagyon kéne enni.Tehát marad a délelőtti időpont.Az én rendszeremben a második és harmadik étkezés közötti időszak.

 

A másik dolog:mi van ha egybecsúsznak az étkezések?Mert ugye 2 óránként kéne enni.De ez nem olyan hogy leülök 11kor kajálni és 11:01kor már végzek is.Hanem 11:30-11:45kor.És akkor bő 1 órán belül megint 1 teljes adag?Azért húzós...És ahogy halad előre a nap egyre dúrvább.Sokszor beszívom ezzel,de vannak praktikák.

Az egyik nagyon egyszerű:fél óra kajaidő.Ami megmarad megmarad megy a következőhöz.Ha a nap végén marad megy holnapra.Ha kevesebbet eszek így jártam.A másik dolog hogy ha nagyon nem bírom akkor az egyik kaja helyett beverek egy dupla-tripla adag kevert protein adagot 1-2 szelet pufirizzsel.Ez elég de nem telít annyira és van időm magamaghoz térni a következő kajáig.

 

Na én így vastagítok.Éppen ezért nem tudom a pontos mennyiségeket miből mennyit eszek,de logikus hogy így kevesebbet nem tudok enni a szükségletemnél.

 

A diéta más.Ott minden étkezés kőbe van vésve!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr62841797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása