Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Átmozgató edzéstervek

h4xOr 2011.04.26. 07:51

Ez a kezdők "fegyvere".Célja sosem a fejlődés hanem az agy-izom kapcsolat kialakítása,az ízületek hozzászoktatása a terheléshez,a gyakorlatok helyes kivitelezésének a megtanulása vagy simán csak  rehabilitáció.

Az átmozgató edzésterv lehet osztott vagy teljes testes.Mindig az alap gyakorlatokat és a szabadsúlyos gyakorlatokat kell erőltetni a gépekkel és az izolációs gyakorlatokkal szemben./hasonló a HST baromsághoz/

Tehát az egész alapja nyomások/fekve,mellről,ferdepados/,guggolás,felhúzás,evezések és a nyújtások.Ezek köré kell a többit építeni.

Ha pl teljes testes edzést csinálsz akkor megcsinálsz egy guggolást és felhúzást és máris megvan 2 láb evezés+húzódzkodás/a fehúzással/már 3 hát gyakorlat.És így tovább.A lényeg a kontroll és az óvatos lassú negatív szakasz.

A bukás,erőltetett ismétlések,szuperszettek stbstbstb teljesen felejtősek.60-90 mp pihenő és olyan súly amivel kényelmesen lehet edzeni.

Az átmozgató edzésterv időtartama 1hónaptól évekig terjedhet.

Egy példa:

Első nap:

mell-hát

Lehúzás nyakhoz

döntött törzsű evezés

felhúzás

Fekvenyomás

ferdepados téma

tárogatás

Második nap

Váll-kar

oldalemelés

oldalemelés döntött törzsel

mellről nyomás

állva karhajlítás franciarúddal

kalapács bicepsz

letolás csigán

lórúgás

nyújtás fej fölött kötéllel

Harmadik nap:

Láb

guuggolás

lábtoló

lábhajlító

kitörés

 

Ezt most hirtelen írtam fejből de kb így kell kinéznie egy átmozgató edzéstervnek.Az gondolom egyértelmű hogy 1 nap edzés-1 nap pihenő metódust kell követni

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr812855672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandibuilder 2011.04.27. 19:58:22

Hello! Bocsi az off-ért, csak egyszerűen a grammpontos konyhai mérlegem nem akar 0-ról elmozdulni ha nagyon kicsi mennyiséget mérek,ezért kérném segitséged :/.

Vettem 1kg biotech creatin monohydratot és adtak hozzá kanalat, egy megpakolt kanál hány gramm lehet? Vagy úgy próbálkozzak 25g-ot lemérjek és belecsapjak egy két literes ásványvizbe és egésznap iszogassam? nem csökken úgy a hatása? (csak azért merészeltem irni ide, mert neked adok a szavadra, és használtál/használsz ilyen terméket. :D)

h4xOr 2011.04.27. 20:08:58

őőő elvileg 5g körül van de mondok neked valami:egy kólásüveg kupakja a védőzár nélkül(tehát az a geci ami leszakad róla ha kinyitod) pontosan 5g.Legalábbis kreatinnal számolva.Am én elfogadtam a tényt hogy az a mérő 5g és kész.Nem 1 grammon fog múlni hogy növök e.Ha meg megpúpozom kevesebb nem lehet csak több ami sose baj.Most pl a BCAA-t is azzal mérem mert kispórolták belőle az adagolókanalat a gecik-.-

h4xOr 2011.04.27. 20:10:05

A másik:amint látszik a cikket elfelejtettem,mert fasz vagyok,de holnap melóban megírom

bandibuilder 2011.04.27. 20:54:04

Nagyon szépen köszönöm, akkor beszerzek egy kolás kupakot :D.

Kicsit megszállott lettem mostanába (nem mondom, hogy ez rossz), arra jutottam teljesen tisztán fogok étkezni 6g/tskg ch,2.5g/tskg fehérje, és azon gondolkoztam ilyen nagy mennyiség mellett is lemehet rólam 2-3kg az étrend tisztasága miatt ugye? Ez mondjuk viz,vagy zsir, és onnan szépen megint felfele , vagy addig növeljem a ch-t, hogy semmitse foggyak ? 87kg vagyok 3.5 éve edzem, de közben fogyasztottam, megkövetelt tápanyagok mellett nassolni valót is.

Tényleg bocsi, hogy ezzel zargatlak ilyen késön, és lehet, hogy munka közben, csak hát kicsit versenyzési lázban vagyok és szeretnék tökéletesen csinálni mindent :D
Kár, hogy olyan messze laksz, szivesen edzettem/edzenék veled, biztos minden edzés a fájdalomküszöb teljes átlépésével jár. :D

h4xOr 2011.04.27. 21:00:11

6g ch mellett tuti hogy zsírosodni is fogsz.Az bődületes mennyiség.Én olyan 2,5-3g körül tisztán tudok tömegelni de lassan.
Most már nekem is rá kéne állnom a tiszta kajálásra mert 2pofára tömöm a csokit meg a kólát magamba és nem a legjobb.A teszto depot-tól is akkora a fejem mint 1 lufi.95kiló vagyok és még azért a hasizmom körvonala látszik,de a tömegelés melletti keresztszálkás mellizom már a múlté.Meg a 75ös derék is.Azon filózok hogy diétázzak a mostani kúra után vagy az idén vastagítsak 100kiló felé és majd télen diéta/vagy inkább 8 hetes formajavítás/ tavasz-nyár eleje tömegelés.Nyár versenydiéta.
Az a baj hogy legyezi az egómat hogy nincs már kockahas,meg gecivékony derék.És ettől sajnos eléggé nehéz elvonatkoztatni.

h4xOr 2011.04.27. 21:00:46

Am a fájdalomküszöböt nekem most könnyű átlépni me van annyi sérülésem hogy sírsz:D

bandibuilder 2011.04.27. 21:14:34

Áttudom érezni :D hajdanán nekem is 77cm-es derekam volt, az adonisz hatás is szembetűnő volt, de sajnos most 83-84cm elég elszomoritő 178cm-es magasságomhoz. =(

Próbáld legyőzni a mohóságod, nem kell még az a száraz forma, tömegelj fel, kicsit félre a nasival, aztán gyűjtsd erőt a versenyszálkásitásra, bár a te eseted más mint az enyém komolyabb játékszerekkel, kellő odafigyeléssel, elkerülhető a nagyobb mértékű izomveszteség, igy lehet nem ártana a kis diéta, bár a kép amit annyira nem rég feltöltöttél nekem egy kérdéshez (amit sajnos töröltek -.-") nem volt rosz formád :D

Kicsit visszatérve a kérdésemre: a ch úgy épülne fel 250g barnarizs,200g puffasztott rizs,100g zabpehely ez a fő, a whey és csirke és zöldség ch-ját nem irom elenyésző, ez igy 5g/tskg edzésnapon menne még a 85g dextróz igy akkor 6g/tskg. Ilyen minőségnél is elkerülhetetlen a zsirosodás ? =( nálam a diéta mozog 2-2.5g/tskg-nál mindenhol az 5-6g/tskg-ot irják, akkor mit ajánlasz mit változtassak? Nem szeretnék látványosan még zsirosodni ha ráveszem magam a tiszta táplálkozásra. :P

h4xOr 2011.04.27. 21:18:51

itt már nem a minőségről hanem a mennyiségről van szó.De nem hiszem hogy hetente ugrálnak majd fel rád a plusz kilók zsírban.De valamennyi biztos felficcen.
Am nekem pont az a jó hogy magas vagyok 183-185 körül és ahhoz azért jól mutat a 75-78as derék.De lehet hogy inkább leszarom és feltömegelek a gecibe.Most sztem nem is lenne pénzem diétázni,mert nyáron fitness akadémia.És a diéta picit drágább mint a tömegelés.

bandibuilder 2011.04.27. 21:25:48

Az komoly akkor neked Molnár Petis felépitésed lehet :D neki van penge vékony dereka :P
Superbodyn nem tudod hogyan vannak kategóriák ? csak súly alapján vagy korosztály alapján is? Mondjuk ilyen max 21 éves korig ifi vagy hasonló.

h4xOr 2011.04.27. 21:28:43

asszem van junior 21ig,de van ott is valami korlát.
Athletic,újonc és open amik súlykorlátosak magasság-100+10% az első kettő az open meg +15%/ez csak emlékezetből tehát nem tuti/ meg grand prix ami nem az.Am a Petinek vékonyabb a dereka de alacsonyabb is.

h4xOr 2011.04.27. 21:30:26

És éppen emiatt fogom megszopni hogy magas vagyok,mert akkora lesz a súlyom hogy kiszorulok a kis kategóriákból és openban kell majd indulnom ami elsőre eléggé kemény lesz:D Bár erről beszéltem a Nagy Andrissal aki a saját példáját hozta fel:az első versenyén utolsó lett,de az a tapasztalat mindent megér.Nekem is azt mondta induljak minél több versenyen úgy hogy leszarom a helyezést.,
Lehet benne valami,bár én nyerni szeretek

bandibuilder 2011.04.27. 21:36:23

Hát Toney Freeman se alacsony még is hova eljutott, kezdetben neki sem ment túl fényesen :D
Én nekem Csatári Ervin nyújt segitséget, abban a terembe járok ahol ő edzősködik, egész jól összebarátkoztunk, nem tudom ismered-e ő is volt superbodyn, és sajnos volt egy sérülése pár éve,de ma is remek formában van. :)

h4xOr 2011.04.28. 06:26:46

névről ismerem.Am nem azt mondon hogy szar magasnak lenni.Günter,Ronnie,Markus,Nasser,Levrone,Flex,Freeman,Arnold,Ferrigno mind 180 vagy magasabbak.Csakhát elég nagy massza kell.Bár tény hogy egy 185 magas 135kilós Günter elnyomja a 100kiló 163 centi magas Priest-et.Hiába néz ki ő is nagyon freak-nek

bandibuilder 2011.04.28. 14:04:03

Értem én mit akartál kihozni belőle :P Am már teljesen visszanyerted a régi tömeged, vagy talán túl is szárnyaltad már ? Az Átmozgató edzéstervek-ről meg izgatottam várom az irásod. :D

h4xOr 2011.04.29. 08:12:40

Jóval több vagyok.Bár magasabb is.
süti beállítások módosítása