Utolsó kommentek

  • Soós Péter1: ttp://adf.ly/cviG7 adf.ly/cxybo adf.ly/cyEtj adf.ly/cvdym adf.ly/cyGR2 (2014.02.02. 19:34) Jön a tavasz...
  • Skodába születtem: Jeeeeee! Már azt hittem végleg halott lett a blog :D (2013.03.06. 09:02) Jön a tavasz...
  • h4xOr: Szia! Azért nincs mert a farizom nem egy elkülöníthető-izolálható izom,ezért a láb edzéshez van ho... (2013.02.20. 09:55) FST7
  • pigi: Sehol nincs fenékre FST-7 edzésterv. Engem ez érdekelne, mert nagyon lapos a hátsóm. Kérhetek egy ... (2013.01.29. 16:22) FST7
  • oliva: csak azt nem értem, miért ilyen alpári stílusban kellett ezeket leírni? a "hülye nők", mint pl. én... (2012.08.11. 10:48) Diéta!
  • Utolsó 20

Főzőcske h4xOr-al

h4xOr 2011.04.05. 09:37

Óóóóóó igen ma főzőkuckó lesz és leírom hogyan szoktam elkészíteni a csirkecsöcst.

A hozzávalókra menet közben derül fény!

Először is le kell vadászni az állatot.Miután ez megvan és a felesleget eltávolítottuk róla felkockázzuk a kívánt mennyiséget(nálam ez most 40-50 deka mert csóróság van és a kajám jó része növényi fehérje illetve turmix)

 

Miután ez megvolt be kell pácolni(én lucullus fűszereket használok mert ez van itthon)sültcsirke és gyrosfűszeres pácban(külön-külön és egyben is jó így ez már alapból 3 féle fűszerezés) illetve 1deci olajban

Ezután hagyjuk a dögöt pihenni legalább 20percet.

A pihi után előmelegített /lehetőleg/ teflon sepernyőbe bedobjuk és letakarjuk.Fontos hogy kis lánggal pirítsunk oda neki.

Így hagyjuk,de azért 2 faszverés közben néha ránézünk és megkavargatjuk.Amikor már majdnem kész/csökkent értelmi képességűek bökdössék meg és ha nem gumi az állaga akkor jó/ akkor öntjük nyakon egy kis brokkolival és tesco gazdaságos vegyeszöldséggel pár szelet kaliforniai paprika és egy kis kukorica is mehet.Én ezt megfejelem egy nagy adag borssal,visszafedem és megvárom amíg kész lesz.

És voala!Kész az ehető dög!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://h4xor.blog.hu/api/trackback/id/tr972801081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GreenTea 2011.04.05. 16:11:51

Jó étvágyat hozzá!
Én majd kicsit később fürdetem meg a jakuzziba a pipiket!

h4xOr 2011.04.05. 20:39:49

tiszta idióta.Az ilyet le kell szarni,hányni,hugyozni azt kész.
süti beállítások módosítása